wtorek, 17 grudnia 2013

Iluzje, mity i narzekanie :)

Ostatnio odnoszę wrażenie, że w moim otoczeniu, niczym grzyby po deszczu wyrastają istoty:
  • karmiące się iluzjami
  • mitomani
  • wieczni pesymiści i "narzekacze".
i doprawdy nie wiem, który z tych gatunków jest cięższym przypadkiem. Zagęszczenie na 1 metr kwadratowy istot o takich cechach rośnie w postępie geometrycznym (głównie przez Internet, który sprawił, że świat skurczył się do rozmiarów średniej wielkości laptopa :), ale w realu także mam do czynienia z tabunami ludzi, którzy nie potrafią oddzielić rzeczywistości od fikcji i tkwią w jakichś oparach absurdu. Niektórym osobnikom przydałoby się czasami kilka kubełków zimnej wody na głowę :)

Być może pesymiści nie pasują do pozostałych dwóch gatunków na mojej liście, wpisałam ich trochę z rozpędu, ale po głębokim przemyśleniu sprawy doszłam do wniosku, że oni są najgorsi.

Ludzie - nie narzekajcie jeśli jesteście zdrowi i macie zdrowe dzieci. Ja wiem, że czasy są jakie są, ale cieszmy się każdym dniem, życie jest bardzo ulotne.


1 komentarz:

  1. Narzekanie i stękanie to przecież nasza, polska cecha narodowa :-) A niech nie daj Bóg komuś dobrze się wiedzie... zazdrość, zawiść i... "skuś baba na dziada"... . Buziaki, Edytko :-)

    OdpowiedzUsuń