czwartek, 7 listopada 2013

Plany weekendowe

Przed nami kolejny długi weekend - trzy dni, które muszę dobrze wykorzystać.

Oczywiście zamierzam się wyspać (o tej porze roku łóżko zdecydowanie należy do moich najlepszych czworonożnych przyjaciół), może uda mi się nadrobić zaległości w czytaniu - czeka na mnie pasjonująca lektura: "Tajemnice greckiej Madonny" Bożeny Gałczyńskiej-Szurek (wspaniała, ciepła osoba - tacy ludzie sprawiają, że świat staje się lepszy).

W poniedziałek po raz ostatni w tym roku staję na starcie amatorskiego biegu - Niepodległościowa 11 - Biały Kościół. Później pozostaje mi już tylko rowerek treningowy albo sporadyczne biegi w weekendy - o ile pogoda będzie temu sprzyjać.

Przyjemności przyjemnościami, jednak najważniejszą sprawą jest teraz powrót do książki "Zerwane więzi". Ponieważ książka wzbudziła zainteresowanie pewnej Ważnej Osoby postanowiłam, że spróbuję ją jeszcze dopieścić. Trwa właśnie ostatnia korekta - tym razem w męskim wykonaniu. Chodzi głównie o kwestie techniczne (motoryzacja, wątek kryminalny itp), aby nie było chochlików typu "przestępca odbezpieczył magazynek" (skąd kobieta ma wiedzieć, że odbezpiecza się broń, jako taką?) albo, że konie jadły z koryta (cóż, ja - urodzona i wychowana w mieście, uznałam, że koryto i żłób to jedno i to samo :) ).

Bardzo zależy mi na wznowieniu tej powieści. Dżentelmen, który od poniedziałku czyta tekst, wyznał mi dzisiaj rano, że łapie się na tym, że momentami przestaje myśleć o ewentualnych poprawkach, gdyż daje się ponieść śledzeniu fabuły. Dobra nasza - myślę sobie, zacierając ręce z radości. Skoro "babskie czytadło" podoba się tak wybrednemu czytelnikowi, to może i Wydawca spojrzy na nią łaskawym okiem?

Marzę o tym, aby ta powieść, zyskawszy nową szatę graficzną, trafiła do szerszego grona Czytelników.


2 komentarze:

  1. To fajnie. Widzę, że Twoja pasja pisarska się rozwija. A jak dla faceta fabuła jest ciekawsza od drobiazgów to zaczyna być interesujące.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że "Zerwane więzi" zostaną wznowione i uzyskają nie tylko Czytelniczki, ale również Czytelników :)
      Pozdrowienia dla X i X :))

      Usuń