wtorek, 17 września 2013

Ta dam!!! Nadszedł upragniony dzień!

Hura!!! Doczekałam się: Madzia wkracza w szeroki świat. Idzie biedactwo pomiędzy ludzi z pewną nieśmiałością (normalne, przecież to strasznie nieśmiałe dziewczę). Cóż, pozostaje mieć nadzieję, że nie przyniesie mi wstydu.

A tak serio: drogie Czytelniczki, mili Czytelnicy - od dzisiaj można nabyć

"Zakręcone życie Madzi Kociołek"

Pytajcie o Madzię w księgarniach - również w Empiku :)

Oczywiście na moim Facebook-owym profilu nadal trwa konkurs, w którym można wylosować egzemplarz autorski (z autografem uczynionym własnoręcznie przez moją skromną osobę) - nie trzeba w to wkładać wiele wysiłku - wystarczy kliknąć w opcję "udostępnij" i cierpliwie poczekać na wynik losowania. Losowanie odbędzie się 1 października 2013 roku a filmik i informację o wynikach zamieszczę zarówno na blogu jak i Facebooku.

Dziękuję wszystkim życzliwym, którzy już udostępnili informację o książce oraz tym, którzy zrobią to w najbliższym czasie.

madzia_bridget.png

Wczoraj otrzymałam od Wydawnictwa Szara Godzina http://www.szaragodzina.pl/ pakiet z egzemplarzami autorskimi i ku mojej ogromnej radości oraz zaskoczeniu przekazano mi więcej egzemplarzy, niż zostało to uzgodnione w umowie.
Serdecznie dziękuję Wydawnictwu za dodatkowe książki. Dzięki tej wspaniałomyślności mogę przeznaczyć dodatkowy egzemplarz na moją Facebookową  akcję:

Uwaga! Uwaga!

Jedna z wylosowanych osób otrzyma dodatkowy egzemplarz powieści, który będzie mogła przekazać w prezencie swojej: przyjaciółce, mamusi, koleżance, sąsiadce - komu zechce - również z moją dedykacją.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz